11 nejčastějších otázek

Vytvořeno03.10.2020

V tomto článku naleznete odpovědi na nejčastěji kladené dotazy. Třeba i Vám pomohou zodpovědět Vaše otázky. Pokud ne, neváhejte nám napsat na sociální sítě, email a nebo zatelefonovat. Všechno Vám rádi zodpovíme.

1) Kdy dostanu fakturu a podklady k platbě, pokud jsem zvolila platbu příkazem?

  • Faktura není automaticky generována a obratem odeslána. Tvoříme ji ručně ve fakturačním systému a odesíláme ji, jak nejrychleji dokážeme. Někdy to může být během hodinky, někdy to může trvat den.Takže se nemusíte ničeho obávat, stačí mít strpení. Občas se taky může stát, že faktura omylem skončí ve spamech, pokud se Vám tedy zdá, že už čekáte příliš dlouho, prohledejte nejdříve celou Vaši emailovou schránku. Kdyby faktura nebyla ani tak k nalezení, neváhejte nám zavolat nebo napsat a spolu zjistíme, kde je jí konec.
  • Zároveň upozorňujeme, že díky tomuto mechanismu je platba převodem nejpomalejší volbou k dostání zboží. Pokud chcete mít zásilku co nejdříve u sebe, zvolte platbu dobírkou nebo online platbou.

 

2) Co uvádět jako variabilní symbol?

  • Jako VS uvádějte vždy číslo FAKTURY, které je devítimístné a vždy jej naleznete v e-mailu s podklady k platbě. Bez uvedení VS nelze spárovat platbu s objednávkou, která pak nemůže být zhotovena a odeslána.

 

3)  Kde je e-mail s podklady k platbě, odpovědí na moji otázku, newsletterem apod.?

  • Bohužel se u některých e-mailových adres opakovaně stává, že naše e-maily padají do SPAMU. Prosím, kontrolujte i nevyžádanou poštu, abychom se vyhnuli zbytečným nepříjemnostem.

 

4) Jak postupovat, pokud chci uplatnit dárkový poukaz na e-shopu?

  • Pokud chcete uplatnit dárkový poukaz, uveďte do pole poznámka: „dárkový poukaz č. xxx.“ Jako způsob platby vždy zvolte dobírku či převod, jelikož hodnotu dárkového poukazu odečítáme až následně při fakturaci.

 

5) Kam uvádět slevový kód?

  • Pokud získáte slevový kód z věrnostního programu za nasbíraná razítka, vložte ho do pole „slevový kód.“ Sleva Vám bude odečtena automaticky systémem.
  • Všechny ostatní slevové kódy prosím uvádějte do pole „poznámka“. Tyto slevové kódy Vám budou odečteny až v následně zaslané faktuře, proto volte platbu jinak než online. 

 

6) Proč mi nepřišel slevový kód, když mám spoustu razítek?

  • Slevový kód Vám přijde na Vaši e-mailovou adresu. I tento e-mail se často zatoulá do spamu. Jakmile neuplatníte první zaslaný slevový kód, nepřijde Vám žádný další. Hlídejte si počet nasbíraných razítek a v případě komplikací nás prosím kontaktujte.

 

7) Lze sloučit nasbíraná razítka z e-shopu a kamenných prodejen?

  • Je nám líto, ale takto nelze postupovat. E-shop a kamenné prodejny mají své vlastní systémy, které nelze propojit.

 

8) Doručujete i na Slovensko a do zahraničí?

  • Ano, na Slovensko doručujeme. Vždy jako způsob dopravy zvolte společnost PPL s.r.o. - Slovenská republika a jako způsob platby převod. E-mailem Vám odešleme fakturu s podklady k platbě v EUR.
  • Doručujeme i do zahraničí, ale musíte si uhradit poštovné. Ceníky najdete vždy na stránkách dopravce.

 

9) Jak postupovat, když chci látky reklamovat?

  • Látku vložte do balíčku společně s kopií faktury, kam uvedete důvod vrácení a číslo účtu, kam chcete vrátit peníze. Balíček pak zašlete na adresu: Themira s.r.o., Nerudova 486, 549 41 Červený Kostelec.

 

10) Proč fotografie látky vypadá na každém monitoru jinak?

  • Barvu látky ovlivňuje rozlišení na Vašem monitoru, a proto na každém může vypadat odlišně a především se pak v reálu nemusí barva látky shodovat s Vaší představou. Pokud si chcete být opravdu jistí, napište nám o vzorečky, které pro Vás rádi připravíme a zdarma zašleme.

 

11) Lze doobjednat látky, které již nejsou dostupné nebo kterých není dostatečné množství?

  • S většinou našich dodavatelů spolupracujeme dlouhodobě a většinu našich kvalit je tak možné doobjednat v požadovaném množství. Pokud hledáte látku určitého typu a nemůžete ji najít, stačí nám napsat a my se poohlédneme, jestli bychom ji někde mohli sehnat.
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení